- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 2 maanden geleden door HeatherP.
-
AuteurBerichten
-
januari 6, 2019 om 11:34 pm #18950
Hee, komende zomer (2019) lijkt het me zo leuk om de Noorse fjorden te gaan bezichtigen. Ik heb afgelopen zomer met een groep gereisd door Australië en het lijkt me leuk om een keer zelf op pad te gaan maar dan niet alleen natuurlijk! Zou jij het ook leuk vinden om naar Noorwegen te gaan deze zomer en ben je niet lui om vroeg uit je bed te gaan voor de mooie zonsopgang te bekijken, stuur mij een berichtje.
januari 8, 2019 om 10:08 pm #18951Heeey. Vorige week heb ik ook besloten dat ik in de zomer naar Noorwegen wil om een roadtrip/hiking trip te doen. Mijn idee was om met een paar mensen te gaan roadtrippen, hiken en (wild) kamperen door de fjorden en zoveel mogelijk k watervallen vinden 🙂
Afgelopen zomer ben ik met een groep door Israël en Jordanië gereisd. We gingen lekker back to basic wildkamperen en dat beviel erg goed ondanks de hitte, die ik overigens niet in Noorwegen verwacht ?Wat was jou plan met overnachten en visie op de reis?
owjah en ik hou van zonsopgangen, daar stap ik zeker vroeg mijn bed voor uit.
januari 8, 2019 om 10:34 pm #18952Hee wat leuk zeg! Ik zie een mogelijkheid dat we samen kunnen gaan. Lijkt me inderdaad ook leuk om met nog wat andere te gaan maar met z’n tweeën geen probleem.
Wat leuk zeg dat je naaf die landen bent gegaan en nee inderdaad die hitte verwacht ik ook niet dat dat er komt in Noorwegen ??. Ik ben geen echte ervaren wandelaar want ja Nederland is alleen maar vlak maar ik wel de uitdaging aan gaan en voor hiken ga je natuurlijk ook naar Noorwegen. Ik heb jarenlang met m’n ouders gekampeert (een vouwwagen) en dat er douchjes zijn etc maar ben wel benieuwd naar wildkamperen et cetera. Wat verder m’n visie is voor het reizen geen idee want vorig jaar heb ik in Australië een georganiseerde reis gedaan dus alles was al voor je klaargelegd en je ging mee. Auto huren dan zeker.januari 9, 2019 om 10:28 am #18979Heey. Ja klopt ik dacht ook van met zijn tweeën is prima, maar als er meerdere mensen mee willen is dat eveneens gezellig 🙂 ik heb een auto tot mijn beschikking deze zomer voor 4 personen. Dus als we met zijn 2 of 3e gaan passen wij en de bagage er prima in.
Haha je hoeft geen ervaren hiker te zijn, maar een beetje wandelconditie is wel aan te raden. Toen ik voor de eerste keer ging hiken poehh was ik blij met een beetje wandelervaring ? maar je hebt het heel snel opgebouwd. Je begint gewoon makkelijk en kan je het zo zwaar maken als je zelf wilt.
Gaaf Australie ❤️ Met welke organisatie was je? Ik was vorig jaar ook met een organisatie, maar het enige wat was geregeld waren de vliegtickets, een tent en een pan ? de rest konden we zelf uitzoeken
En qua wildkamperen moet je gewoon even uit je comfortzone en het proberen. Als het dan niet werkt of niks is, kan je altijd on the spot nog veranderen van plan ?
januari 9, 2019 om 4:31 pm #19045Ja lijkt me inderdaad gezellig. Ik loop regelmatig uurtjes met de hond dus qua conditie moet het wel goed komen in ieder geval.
Ik ging met g adventures dus het was een groep met alleen maar buitenlanders. Ik had er niet echt een klik mee en met diegene waar ik een klik mee had / heb zijn een stukje ouder dan ik ben en hij wilde graag naar Hongkong toe dus met hem was geen optie. Vliegtickets waren niet geregeld de rest wel en je had de hele tijd je CEO bij.
Misschien dat we gegevens kunnen uitwisselen (idk hoe) en verder contact hebben?
januari 9, 2019 om 5:22 pm #19046Ow jah haha handig heb je bijvoorbeeld instagram? Kunnen we via direct message gegevens uit wisselen? Als je het hebt mijn instagram is @feathergraphy
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.