Hallo reisliefhebbers!
Mijn naam is Renée Dijkstra , ik ben 21 jaar oud en kom uit de provincie Friesland. Na een jaar waarin ik veel over mezelf geleerd heb, onder andere door het beginnen van een nieuwe studie & nieuwe hobby’s wil ik graag gaan doen waarvan ik voorheen dacht dat ik het nóóit van mijn leven zou doen namelijk: backpacken. Gewoon ergens naar toe reizen om vervolgens te kijken wat er op me afkomt. Dit avontuur wil ik graag aangaan binnen Europa, en dat is voor mij ook het enige dat vast staat. De manier van reizen maakt mij niets uit, dit kan zowel bus/trein/vliegtuig als boot zijn. Het is de bedoeling dat ik rond de 23e van Juli aan mijn reis begin en eind augustus weer terug ben. In mijn reisgenoot zoek ik iemand die avontuurlijk & open-minded is, het liefst niet ouder dan 30. En that’s it!
Wie is er net zo enthousiast over dit idee, waarin het ontdekken van de wereld & veel leren over jezelf centraal staat? Mail me dan op reneedijkstra@hotmail.com
Op dit e-mail adres kan je ook terecht voor eventueel meer informatie over mij o.i.d.
Hopelijk tot snel!
Lieve groet,
Renée