Menu

2019: Reismaatje gezocht naar Thailand

• Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door tanja roskam.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Naam: Tessa
      Leeftijd: 29
      Duur reis: 3 weken
      Landen: Thailand
      Overig: Sportieve activiteiten gecombineerd met relax.

Het duurt nog erg lang maar ik kan voor dit jaar helaas geen vrij krijgen buiten de zomervakantie.
      Dus ik dacht.. kan er maar op tijd bij zijn om iemand te vinden die in 2019 met me mee wil reizen naar Thailand. Belachelijk eigenlijk dat het nog zo lang duurt maar ik ben al jaren aan het zoeken…
      Iedereen is al in Thailand geweest!

Ik zou graag naar Chiang Mai willen en naar Krabi. Verder opties zijn open.
      Ik ben spontaan, enthousiast maar nog wel on ervaren als backpacker. (1x in Bali geweest) en verder voornamelijk in Europa. Ik zoek iemand die net zoveel enthousiasme heeft om mooie plekken te zien en te genieten van natuur, locals, avontuur maar ook lekker kan relaxen.
      Mijn slechte eigenschap is dat ik soms wat in de stress kan schieten of dingen spannend vind, en iemand met wat geduld en rust zou wel goed matchen met me. Ik heb wel lekker veel energie, ben sportief en ben lekker in beweging!

travelgirls.nl
      Sleutelbeheerder

Hi Tessa,

Super leuk dat je een berichtje achterlaat op ons forum! Je reis duurt nog even, maar dan heb je ook nog even de tijd om een geschikt reismaatje te zoeken. We zullen ook op social media aandacht besteden aan het forum, zodat hopelijk nog meer mensen je bericht lezen!

Groeten,
        Sandra

Hallo Tessa,

Ik ga volgend jaar ook alleen naar Thailand voor de 1e keer. Ook al ben ik dan geen ” girl” meer (ik ben een getrouwde vrouw van 51 jaar), toch voel ik mij nog wel jong en is mijn grote wens om wat meer van de wereld te zien. Aangezien mijn man geen zin en tijd heeft voor een lange trip naar Thailand ga ik het avontuur alleen aan. Wel hoop ik andere mensen tegen te komen waar ik wellicht samen leuke trips of sportieve activiteiten (zoals een fietstocht/wandeltocht) kan ondernemen. Ik heb al wel een ticket geboekt ( van 10 januari tot 7 februari 2019) en mijn reis al voor een gedeelte uitgestippeld maar verder nog niet echt iets vast gelegd. Mijn reisschema (wat ik in gedachten heb) ziet er nu als volgt uit: 5 of 6 dagen Bangkok, hierna voor 2 nachten naar Kanchanaburi , vanuit daar naar Sukothai (2 nachten), door naar Chiang Mai voor 5 nachten, dan met vliegtuig naar Surat Thani om het National Park Khao Sok te bezoeken voor 3 nachten, met bus naar Krabi voor 3 nachten en dan nog 6 nachten naar 2 eilanden ( Koh Lanta en Koh PhiPhi). Laat het maar weten als jij ook in deze tijd wilt gaan en je het misschien leuk vind om bepaalde activiteiten samen te doen. Ook als je het niks lijkt mag je het gewoon eerlijk zeggen.

Groetjes, Tanja

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.