Menu

Reageer op: 2019: Reismaatje gezocht naar Thailand

Hallo Tessa,

Ik ga volgend jaar ook alleen naar Thailand voor de 1e keer. Ook al ben ik dan geen ” girl” meer (ik ben een getrouwde vrouw van 51 jaar), toch voel ik mij nog wel jong en is mijn grote wens om wat meer van de wereld te zien. Aangezien mijn man geen zin en tijd heeft voor een lange trip naar Thailand ga ik het avontuur alleen aan. Wel hoop ik andere mensen tegen te komen waar ik wellicht samen leuke trips of sportieve activiteiten (zoals een fietstocht/wandeltocht) kan ondernemen. Ik heb al wel een ticket geboekt ( van 10 januari tot 7 februari 2019) en mijn reis al voor een gedeelte uitgestippeld maar verder nog niet echt iets vast gelegd. Mijn reisschema (wat ik in gedachten heb) ziet er nu als volgt uit: 5 of 6 dagen Bangkok, hierna voor 2 nachten naar Kanchanaburi , vanuit daar naar Sukothai (2 nachten), door naar Chiang Mai voor 5 nachten, dan met vliegtuig naar Surat Thani om het National Park Khao Sok te bezoeken voor 3 nachten, met bus naar Krabi voor 3 nachten en dan nog 6 nachten naar 2 eilanden ( Koh Lanta en Koh PhiPhi). Laat het maar weten als jij ook in deze tijd wilt gaan en je het misschien leuk vind om bepaalde activiteiten samen te doen. Ook als je het niks lijkt mag je het gewoon eerlijk zeggen.

Groetjes, Tanja